Een multitasker die de kar trekt

Als de kantoorwerkzaamheden soepel verlopen, heeft dat een gunstig effect op de gehele bedrijfsvoering. THOONE wil flow creëren op de werkvloer. Als officemanager (op interim-, inhuur- of projectbasis) is Angelie degene die administratieve zaken tot in de puntjes organiseert.

Met 12 jaar ervaring als officemanager laat zij zich typeren als een "multitasker die graag de kar trekt en zaken voor elkaar krijgt". Voor officemanagement is Angelie tot 24 uur/week flexibel inzetbaar, bijvoorbeeld tijdens piekdrukte, langdurig verzuim of (zwangerschaps)verlof.

Foto Een multitasker die de kar trekt

Gestructureerd

En doelgericht

Als officemanager is Angelie “de spin in het web” die anderen op een prettige manier aanstuurt, ondersteunt en coacht. Zij wil het beste uit zichzelf en anderen halen. Zij handelt niet alleen vanuit betrokkenheid met de bedrijfsdoelstellingen, maar draagt ook bij aan een positieve bedrijfscultuur. “Als iedereen prettig samenwerkt en werkplezier beleeft, kun je samen bergen verzetten. In mijn stijl van managen ben ik dan ook wendbaar: ik doe wat nodig is, op een manier die ook anderen inspireert om een topprestatie neer te zetten.” Kenmerkend is haar gestructureerde manier van werken, haar doelgerichte mentaliteit en haar makkelijke omgang met complexiteit.

Interim en detachering

Voor MKB en verzekeraars

Meestal werkt Angelie direct voor opdrachtgevers in het MBK. Maar ook detacheringsbureaus kunnen van haar diensten gebruikmaken. Voor cv en werkervaring, zie haar LinkedIn-profiel.

Vraag of verzoek?

Heeft u een vraag over de diensten of werkwijze van THOONE, aarzel dan niet contact op te nemen met Angelie.

Dat kan per telefoon +31 6 20 80 61 92 of via het contactformulier. Vanzelfsprekend is dat geheel vrijblijvend.

Contact